- Mycket på kort tid

Har pratat med Mandy i telefon i en timme och en timme innan det haha. Ska hämta henne vid bussen, så ska försöka hinna städa lite innan eftersom att mamma har fått för sig att jag måste städa och det går alltid bättre under stress,för då hinner jag lixom inte hitta på massa andra saker under tiden - så får se hur det går idag!!

Ska även hinna med att laga mat innan kvart över fem, då jag ska hämta mamma! Aah får se hur det här går. Älskar verkligen att vara ledig (eller inte!!) man får aldrig bara ha en dag då man gör exakt som man själv vill och inte göra något värdelöst, som att städa, tvätta, laga mat etc.. Men men bara att stå ut.

Nu ska jag börja i alla fall .

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback