- ...säger god natt

Fattar inte varför dagarna ska gå så himla fort bara för att man är ledig. Känns ju nästan, tidsmässigt som att jag kom hem från jobbet för en timme sen men har ju inte jobbat sen i Måndags.

Jag har i alla fall beställt Sims 3, ska bli "simsnörd" nu till sommaren, perfekt (!) istället för att vara ute i solen. Smart tänkt Linda. Men det är i alla fall försent för att ändra sig, även fast jag redan har börjat att göra det. Men det kan säkert vara roligt..

Just för tillfället sitter jag och nöter Mahjong Titans för tillfället, helt värdelöst spel och jag blir helt stressad men kan inte sluta spela. Blir som ett beroende.

Men nu ska jag typ borsta tänderna och gå och lägga mig i min iskalla säng och kolla på tv och planera att somna tidigt .

LindaAnnaEriksson - säger God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback