- Trerätters

Precis kommit hem, eller för tio minuter sen typ men det är nästan precis!

Åkte till Axa och Tobbe vid halv sex, jag och Axa gjorde mat; Axa gjorde Ost och skinkpaj medan jag bakade bröd - värsta hemmafruarna.. Sen blev det till att äta trerätters, började med grillat (nägot kött, gott var det i alla fall..) och klyftpotatis efter det blev det Axas paj och sen chips framför nya Wallander. Mätt eller sjukt mätt för tillfället, känns som att jag inte behöver äta på en vecka.. Men får se hur det blir med den saken...

Men nu måste jag nog lämna datan, "råkade" sätta mig vid mammas data eftersom att den stod på och min låg uppochnervänd på bordet helt utan batteri ..

Men men, god natt!!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback