- Nu får det fan fungera

Så nu är det fjärde gången jag skriver idag. Och den här gången måste det fungera för nu har jag min data. Det var Tobbes data som inte fungerade så som jag ville att den skulle göra så istället för att publicera inläggen så blev dom sparade i utkast, och när inläggen blir sparade i utkast så raderas ju halva inlägget . Och jag blev mer och mer arg för varje gång så tillslut så gav jag upp...

Men men dagen har varit fylld av saker som har gjorts, men jag har glömt att göra det viktigaste; att tvätta mina arbetströjor så nu har jag inga rena sånna istället men får klara mig med en "halvsmutsig" kan ändå inte göra något åt saken just nu för nu är det försent!!

Har i alla fall varit till Tierp och handlat åt Farmor, sen blev det till att åka till Axa och sätta igång med hårfärgning (så nu är jag brunett..) blev inte riktigt så som jag hade tänkt och hoppats men det blev bra i alla fall - nöjd är jag och det är huvudsaken! Efter det blev det en snabbvisit hemma och sen vidare till Valbo - Gävle - City Gross...

Allt från mig .

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback