- Dyrt framför datorn

Ska sluta sitta vid datorn när jag har tråkigt. Har en tendens att beställa saker och buda på tradera. Så det blir dyrt . Dagens "köp" är två silver-schampoon från L´Oreal, det var billigt i alla fall, får använda det som en bra anledning till varför jag beställde . haha

Ska alldeles strax åka och jobba (igen!!) är sjukt trött fortfarande efter gårdagen, men lyckades somna tidigt igår. Men det gör ju samtidigt att jag vaknar tidigt också, klockan halv åtta då vaknade jag i morse... Men men man borde väl vänja sig snart med sommartiden, är fan extrem.. En timme och blir värsta kaoset . haha

Men nu ska jag fixa håret - hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback