- En briljant idé

Hämtat mamma och handlat allt som jag tror behövs, förutom bacon som jag kom på att jag ville ha just precis nu . men men, har i alla fall fått tvättmaskinen och imorgon ska allt med och runt den fixas så sen är det bara att börja tvätta :)

Pappa kom också på en extremt smart lösning på ett problem. När vi skulle bära in tvättmaskinen i badrummet så var vi tvugna att ta bort dörren för att den skulle komma in genom dörrhålet. När det var färdigt så kom vi på att torktumlaren skulle också in dit, men inte förän tidigast i morgon. Och då kom han med sin briljanta plan; vi behöver inte sätta tillbaka dörren, ska ju ändå tas bort imorgon . haha Men till och med han insåg ganska snabbt att han ville ha en dörr till toaletten .. rolig han !!

Nu vill jag ha middag, men det får mamma stå för. Själv ska jag ut och röka ! Hörs


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback