- Ett hål i mitt hjärta

Nu ska jag snart försöka hitta en film att titta på sen ska jag lägga mig och kolla tills jag somnar. Bara det att jag har ingen film jag vill se, får se kanske blir "Ett hål i mitt hjärta" eller "Container".. Men men känner inte riktigt för en "sånn" film heller, vill kolla på en helt meningslös film så det inte gör något om man somnar ifrån den .. haha

Ska hålla tummarna stenhårt för att det ska bli bättre väder i morgon, funderar på att ta en morgonpromenad. Men det kommer inte bli något av med det om det blåser och snöar som det gjort idag, riktig snöstorm . USCH!! Så därför hoppas jag på vårväder, med solsken imorgon :)

Men nu ska jag ut och hämta mina jobbartröjor ur tvättmaskinen och hoppas på att dom är rena .

Hörs i morgon - GOD NATT


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback