- Hjälper inte att snooza

God morgon !!

Är trött som fan, även fast jag snoozade och gick upp ur sängen halv tio istället för halv nio som jag brukar gå upp när jag jobbar. Alltså sov jag lika många timmar som normalt, men är ändå trött . Känns inte bra. Får väl se och hoppas på att jag piggnar till under dagen, brukar finnas mycket att göra på söndagar på jobbet ..

Får se om det fortfarande är ljust ute när jag slutar jobba ikväll och om jag har vaknat till liv då (det borde jag ha gjort efter så många timmar...) så kanske man kan gå ut och gå en stund . Men men som sagt det lär ju märkas .

Nu ska jag i alla fall fixa håret - Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback