- Leka med en pappmugg

Har skjutsat mamma, ska tillbaka och hämta henne och handla om två timmar nånting. Efteråt tänkte jag vara duktig och hälsa på Mormor och Morfar, så det gjorde jag, fikade och var trevlig :P haha fast det är jag ju alltid!! Tog hunden (dom var hundvakt) och gick på en promenad i 40 minuter, riktigt skönt, bara det att det blåste så mycket och hunden var stressad och studsade runt i diket och lekte med en pappmugg, endel har lätt att sysselsätta sig .. haha

Har även dammsugit hela nedervåningen och kämpat på som vanligt här hemma.. Men nu ska jag plocka undan lite i mitt rum, måste lära mig att lägga sakerna där dom ska vara direkt efter jag använt dom så blir det aldrig så rörigt som jag har det för jämnan.

Men hörs senare .

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, hon är så gullig :D


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback