- Servettvikning

Sitter och viker servetter med Mamma eller mamma viker och jag läser instruktionerna. Men jag provade innan och insåg att jag var helt värdelös när det gäller servettvikning.. Men men känns inte som att det skulle vara något livsviktigt .. Ska lägga in bilder på dom sen, (som mamma har gjort..) dom blev jättefina, näckrosen och stjärnan..

Ska snart åka och till macken och köpa tidningen och efter det ska jag börja vika servetter, fattas fem stycken .. Och sen ska det börjas med rengöring av torktumlaren . Ska även försöka  hinna med en promenad, men får se hur det går med den saken .

Nu ska jag börja med "dagens sysslor" . hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback