- Spårlöst försvunnen

jag har ett stort bekymmer, jag har tappat bort papperskorgen. Inte en sånn som man har på golvet och slänger papper (eller annat skräp..) utan den man har på skrivbordet på datorn. Den är helt försvunnen, och man kan väl inte slänga papperskorgen i papperskorgen. Och om man nu kan det så tror jag inte att jag har gjort det i alla fall. Men spårlöst försvunnen är den i alla fall och jag behöver den ...

Dålig uppdatering senaste dagarna, men blir så på grund av jobbet, blir bättre nu i alla fall två dagar framöver (en bra början..) då jag är ledig . Ska bli himelskt skönt.. haha Hoppas bara att vädret håller i sig och att jag slipper snö. Men metrologerna (stavas??) i tidningarna är inte på min sida så får väl stå ut ... Våren borde ju vara här inom en månad i alla fall tycker jag !!

Men det var allt från mig idag .. Dax att sova .. GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback