- Träning av träningsvärk

God morgon! Som vanligt när jag är ledig så kan jag inte sova länge, fast egentligen spelar det väl ingen större roll huvudsaken man vaknar pigg. Vaknade i alla fall klockan nio (trodde jag!!) gick ner och skulle äta frukost. Först då såg jag klockan, den var bara kvart i åtta, fattar inte riktigt hur jag såg fel på både timmar och minuter . jobbigt var det i alla fall när jag insåg problemet, haha..

Men det enda felet jag har idag är träningsvärk, jag och Camilla skulle vara duktiga och träna bort träningsvärken i magen men i alla fall för min del så blev det värre . haha har det inte lätt vi eller .

Men nu ska jag åka med Mamma till Tierp.. sen får vi se vad dagen bjuder på :)

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback