Alltid är det något fel


Varför finns det inte en dag då man mår helt bra, är helt frisk alltså, inte har ont någon stans.. Finns säkert, har säkert varit med om det . Men tycker ändå att jag klagar hela tiden, har jag inte ont där så har jag ont där och är jag inte förkyld så har jag öroninflammation, och mår man inte fysiskt dåligt så mår man psykiskt dåligt . Som att vara ständigt trött, det är ett ganska jobbigt problem jag lider av haha; alltid är det något fel.. Idag: Huvudvärk så det heter duga !! (haha, men jag är nog trött...)

Men ska gå och lägga mig med några flaskor vatten och kolla på OC och hoppas på att all värk har gått över till imorgon då jag har fått sovit ut .  Och det är percis vad jag ska göra nu..

Hörs i morgon :) GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback