Alltid någon som stör mig ..


Sjukt trött, kom hem vid två någongång inatt, och kollade på några avsnitt av OC så somnade vid fyra. Och som vanligt när jag har sovmorgon så har jag antingen glömt stängt av alarmet på mobilen eller så ringer det. Imorse var det Axa, vid tio - helt pigg och pratglad. Helt tvärt emot mig men lyckades ändå inte somna om efteråt :/

Till Ronja och igår och kollade på film, skvallrade och skrattade . Länge sedan jag skrattade så mycket åt helt oväsentliga saker, totalt meningslöst men sjukt roligt hade jag.. Lyckades även bli stannad av polisen både då jag åkte dit och hem, så irriterande, dom borde hitta på något bättre än att jaga mig ...

Nu ska jag duscha tror jag, det märks..

Hörs .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback