Att gnälla, vardag för mig ;)

Hejsan :)

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig . Har inte hunnit sitta vid datorn tidigare idag då jag först har jobbat hela dagen . Och sen åkte jag hem bytte om och åkte vidare till Axa och Tobbe. Och gav Tobbe hans present, ungefär en vecka försent . haha men bättre sent än aldrig ;)

Imorgon är jag ledig och har planerat att göra ingenting. Endast tvätta en maskin, annars ingenting !! Fast jag vet redan nu att jag kommer bli rastlös och sitta och gnälla hela dagen om att allt är så värdelöst, att alla är så tråkiga osv. Så ringer jag mamma och gnäller och hon kommer med bra förslag på vad man kan göra (enligt henne så är det bra förslag..) som t.ex. dammsuga, tvätta fönster, baka, laga mat etc etc.. Och så blir jag bara ännu mera sur och gnällig . Haha så ser nästan alla mina lediga dagar ut :)

Men blir det fint väder ska jag ta en promenad . Fast det kommer antagligen vara jättehalt ute och jag har inga bra skor för sånt väglag. I dag gick jag 100 meter på helspänn, livrädd för att ramla och när jag äntligen vågade slappna av för att jag nästan "hade nått mitt mål" så halkade jag, tur att ingen såg . haha

Men sängen kallar :) hörs i morgon god natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback