Bättre sent än aldrig


Punkterna börjar bli avklarade, alltså så börjar min dag bli bättre . Precis när jag ska gå och lägga mig men bättre sent än aldrig . Har i alla fall duschat och tagit alvedon, hoppas att dom funkar så jag inte vaknar med huvudet i 2000 bitar, för så känns det just nu; att det kommer sprängas alltså ... Fast om det är 2000 bitar så kommer jag antagligen inte vakna heller, äsch orka :P haha

Uppsala verkar också bli av, men får se hur det blir. Tror och hoppas på Axa nu i alla fall :) Får se om jag får följa med till Linné och sällskapa henne på hennes lektion eller vad man ska kalla det - "istället-för-praktik", alla andra i hennes klass är på praktik men inte hon; särbehandling i högsta grad :) Men behöver schampo och balsam, mitt börjar gå mot botten .

Men nu blir det fortsättning på OC ...

HÖRS I MORGON :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback