Blender, OBH Nordica!

Så nu är jag hemma, blev ingen tvättmaskin men det ska vi ändå fixa under veckan . Men jag behöver ändå tvätta snart, så får smöra in mig hos någon så jag får tvätta en maskin .

Men istället blev det en Blender från OBH Nordica, lyckades på något väldigt smart sätt (vet inte hur!!) få Pappa att köpa en sådan till mig .. haha. Så nu sitter jag och dricker, Jordgubbs-smoothie riktigt gott men väldigt kallt .

Camilla borde ringa snart också, ska ut och gå men vet inte vart hon tagit vägen då hon skulle runga runt fyra och då brukar det vara kvart i, inte kvart över . Men men kan inte göra så mycket annat än att vänta, eller så ringer jag och skulle tro att det blir det sista alternativet :P

Haha, hörs senare .

Kommentarer
Postat av: ronja



Hejsan ! Tänkte tipsa dig om en länk du kan gå in på för att få flera hundra fler läsare om dagen på din blogg !
http://www.viraltrafik.se/?RonjaBlomgren

Kram !

2009-03-23 @ 17:28:05
URL: http://ronjablomgren.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback