Dreads och skrikigt alarm


Nu är hela dagen förbi, tiden/dagarna går sjukt fort när jag är ledig, även fast jag har noll saker att göra och bara sitter. Möjligtvis så kan jag tvätta, plocka undan saker som ligger framme eller liknande men det är inte mycket . Men ändå så försvinner tiden direkt och det är dax att gå och lägga sig . Men jag ska inte klaga jättemycket då det bästa jag vet (kanske inte bästa, men topp-fem-listan finns det på i alla fall) är att sova. Men samtidigt ska jag jobba i morgon och bara tanken på att vakna av mobilens skrikiga alarm klockan åtta i morgonbitti gör mig på väldigt klagande humör . Men efter det så är jag ledig hela helgen och det ska bli grymt skönt :)

Ska försöka satsa på att borsta ut mitt hår idag, igår var jag så trött så jag bara flätade och gick och la mig direkt när jag kom hem så har inte borstat håret sen i måndags och det är inte bra speciellt inte när man har löshår och det kommer att se ut som att jag har dreads (stavas?) om jag fortsätter med den här stilen och det vill jag INTE !!

Därför säger jag god natt NU :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback