En mask på facebook


Så.. nu har jag kommit hem slutade tidigt idag; fem över åtta . Skönt, plus att jag är ledig hela helgen och det är grymt skönt !! Sitter och väntar på att Camilla ska höra av sig (komma hem..) så jag kan åka dit, ska ha nintendo wii-turnering . Fast jag vet inte vad vi ska spela, men hon har ju ett x antal spel så det är ju bara att välja och vraka, ge allt och hoppas på att man vinner . haha Men jag tror stenhårt på mig ;)

Fick höra av mamma att man tydligen inte ska befinna sig inne på facebook, då det finns någon "mask", jag fattade ingenting men det är i alla fall ett virus som inte är så bra för datorn. Eller finns väl inget virus som är bra men aah, ni fattar.. Stod tydligen i tidningen idag . Men men brukar ordna sig i slutänden i alla fall :)

Nu ska jag fortsätta vänta ...

Hörs ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback