En tvättmaskin, skulle inte vara fel!

Lyckades sova till nästan tio, riktigt skönt!! Vaknade inte av alarmet på mobilen för en gång skull, men istället så vaknade jag av att det var "catfight" utanför mitt fönster; min katt (Sten..) mot en vildkatt.. Skulle tro att vildkatten vann då Sten satt högst upp i en tall när jag kom ut för att rädda henne . haha stackaren !!

Sitter och väntar på att Pappa ska komma hem, ska åka till Uppsala med mamma och pappa och hoppas på att det blir en ny tvättmaskin, är så less på våran .. För det spelar ingen roll hur mycket ti och pengar man lägger ut på den, så vägrar den samarbeta. Blir inte så rena kläder när man tvättar i iskallt vatten; anledningen, även en bra sådan för att få köpa en ny !! Får se om resten av familjen är på min sida när det gäller mitt tänkande bara .. Borde vara så tycker jag - är ju inte bara jag som behöver tvätta kläder .

Men först ska jag äta frukost .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback