Fint uttryck, jag ska döda dig!!


Har försökt med allt för att få med syrran eller mamma till affären. Vårat kylskåp ekar men dom är för sjuka (läs; trötta!!) för att orka följa med . Jag sa till mamma att jag skulle laga middag, städa hela övervåningen och dammsuga nedervåningen men hon vägrade följa med i alla fall . Syrran så har jag försökt muta helt utan framgång . Så istället så tänkte jag vara smart så jag drack upp en hel liter mjölk bara för att inte hon skulle ha någon till kaffet; men inte ens det hjälpte !! Vet inte vad jag ska ta mig till ...

Trodde hon skulle "döda" mig nyss .. haha jag slog henne med en kolsvartpinne (den var svart eftersom att hon hade eldat på den så den var sotig alltså..) fast hon slog först och jag skulle ge igen och halva hennes tröja råkade bli svart . Men i alla fall så skulle hon "döda mig" (som hon så fint uttryckte sig..) så jag sprang allt jag kunde och hon efter och så halkade hon - tror det finns en gud ändå för jag överlevde men höll på att skratta ihjäl mig istället haha ... skulle haft kameran med mig !!

Men nu ska jag försöka hitta sällskap till affären ... det behövs men det är bara jag som insett det :/

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback