Glömde bort anledningen ...


God morgon !!

Vaknade klockan halv åtta, och har gjort allt som jag behöver göra innan jag ska åka och jobba så nu sitter jag endast och väntar på att Top model (reprisen) ska börja, 20 minuter kvar .

Var ju och handlade igår och anledningen till att jag skulle åka och handla ( i första hand..) var att köpa present till Tobbe eller köpa dom sista delarna i hans present . Men så klart så glömde jag det och det blev ingen present igår. Får se om jag lyckas fixa det idag även fast jag jobbar . Nån gång ska jag väl åka dit med en present och säga grattis i alla fall haha .

Men nu ska jag kolla på tv .. Finns inte så mycket annat att göra .

Hörs ikväll !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback