Har inte hunnit sova


Usch vad trött jag är, har inte hunnit sova så mycket som jag känner att jag skulle ha behövt i helgen . Även fast jag kom hem ganska tidigt igår så somnade jag inte förän tre någongång, på grund av OC. Bara jag börja kolla på en serie så måste jag kolla klart på alla säsonger, helst på 2 dagar även fast jag har sett den förut och vet på ett ungefär vad som ska hända och när det kommer hända .

Men snart kommer Gossip girl säsong två ut så då kan jag börja kolla på något som jag inte har sett. Även fast jag tycker att Gossip girl är ganska "komplicerat" så måste jag ändå se ....

Nu ska jag äta middag i alla fall - hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback