Har man roligt så har man - God natt!!

Med hjälp av dina SMS ska du besvara frågorna.
Börja med det som är högst upp på listan och gå sedan neråt!

Sa den första du mötte idag:
- Om ett tag. Pratar i luren.

Sa din mamma den dagen du föddes:
- Om ett tag. pratar i luren. (
Syrran skickar alltid dubbletter på sina sms..)

Säger din bästa kompis på din begravning:
- Okej okej. Öh nej vad skulle de va för sms?

Den som du gillar säger mest:
- Haha ja klart ja gjorde lovade ju de, men lite nyfiken har ja vart faktiskt. Ja kommer ihåg sagan nu ja.

Det första du kommer att höra imorgon:
- Haha en rosa nallebjörn :)

Den snyggaste på skolan kommer att komma fram till dig o säga:
- Jag ska bara klä på mig så åker jag!

Första intrycket av dig:
- Ahha! Men vart är du?

Ska det stå på nästa tröja du köper:
- Ring inte mig, jag ringer dig. Är hos Farmor!!

Kopiera och gör det du med så jag får något att läsa, men skriv gärna något bland kommentarerna så jag vet om det också i så fall ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja kopierade


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback