= helt värdelös dag

Har inte gjort ett dugg roligt idag, helt värdelös dag . Fast det har varit sol ute och riktigt skönt !! Men inte har jag spenderat mycket tid ute för de eller, tycker inte att vara ute när det är snö, så har hållt mig inomhus den mesta delen av dagen.. Tillbringat all tid vid datorn och tv:n (= helt värdelös dag..)

Lyckades i alla fall till slut få med mamma till affären, och jag ångrar det lite så här i efterhand då hela "kalaset" gick på närmare 800 kronor . Fast det kan ju ligga någonting i att jag har en tendens att inte välja det billigaste alternativet, haha . Snarare det dyraste bara för att det ser godast ut ungefär !! Men man får väl passa på medan det finns pengar :)

Nu ska jag i alla fall bädda ner mig i min iskalla säng och fortsätta kolla på OC !!

Hörs i morgon..

((Ställa in sig på att jobba i morgon - usch !!))


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback