Ihopklibbande medel


Så nu är jag hemma igen, ska gå och lägga mig bara jag skrivit klart här . Hade planer på att fortsätta kvällen i Tierp med Ronja men kände ganska tidigt att jag inte ville göra så mycket annat än att vara social med släkten för att sedan åka hem och titta på film och sova; och det är det jag ska göra nu, titta på film!!

Var i alla fall lugnt, men det kanske man får räkna med på en 40-årsfest.. jag vet inte riktigt brukar inte vara på sånna så ofta men blev lite dricka i alla fall..

Men nu ska jag försöka trassla ut mitt hår, hatar när jag har lockat det. För att mina lockar ska hålla så måste jag ha 20 kilo spray, saltvattenspray eller något annat "ihopklibbande" medel som gör att håret inte går att borsta ut efteråt. Men det är ju fint i några timmar istället för 20 minuter som det skulle vara om jag inte hade i något spray i det ... Men men dax att börja kämpa .

Hörs i morgon - GOD NATT!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback