Inte min dag


  • Jag har huvudvärk...
  • Jag måste duscha...
  • Jag är i stort behov av en tvättmaskin..
  • ...och jag vill åka till Uppsala i morgon...

Inte min dag idag, till och med så att mitt horoskop säger att jag ska vara på dåligt humör och att det inte är min bästa dag (inte för att jag tror på det egentligen, men läser det varje dag .. haha).. Kom hem och var så lycklig (kanske överdriver en aning) över att jag och syrran skulle till Uppsala imorgon, men då hade ju planerna ändrats och "hon hade inte lust längre" VAAA?? Jag blir så jävla less...

Sen om inte det skulle vara nog där lixom så halkar jag och slår i huvudet och höll på att dö så nu sitter jag med sprängande huvudvärk och deppar istället . Men får se om Axa är snäll och umgås med mig i Uppsala i morgon istället . Men nu måste jag duscha, helst innan Axa ringer .

Hörs .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback