Istappar på soffkanten


Nu har jag kommit hem precis fryser så jag hackar tänder . Är alltid sjukt kallt i mitt rum, kan kanske bero på att elementen inte fungerar riktigt som dom ska, men men jag har överlevt så här länge så det lär jag ju fortsätta med . Och för en gång skull så var det inte istappar fran soffan hemma hos Camilla (haha överdrev litegrann men det brukar nästan vara minusgrader där inne...) så jag kan inte klaga på hennes värme/kyla heller .

Spelade lite wii i alla fall och jag förlorade, även fast det var grymt tråkigt spel och jag inte fattade någonting; Super mario var det i alla fall . Kollade på Patrik 1,5 efter och den var inte så extremt bra tycker jag . Men fanns ju lite roliga scener och repliker i den i alla fall :) så lite fick vi ju skratta .. haha

Men nu ska jag sova, ska vakna tidigt och duscha imorgon orkade inte det idag efter jobbet :/

Hörs . GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback