Jobbigaste vädret idag

Usch, jobbigaste vädret är idag i alla fall . Det varierar mellan snöstorm och iskallt & Sol . Med tjugo minuters mellanrum.. Jag vill ju ha vår, och det är nu !!

Ska alldeles strax fixa håret innan jag ska till jobbet och vara där hela dagen, får hoppas på att det finns saker att göra hela dagen så det går fort . Så tråkigt att bara sitta och vänta och hoppas på att det ska komma någon !!

Men först ska jag prova tvätta mina jobbartröjor, i våran extremt bra tvättmaskin. Får hoppas på att dem blir lite renare än dom var innan i alla fall . Men får nog en ny tvättmaskin i veckan, har beställt en ny i alla fall så den borde komma snart tycker jag !!

Hörs senare (efter jobbet..)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback