Känner mig såå duktig :)

Så nu är jag hemma, helt röd i ansiktet, och varm. Och så har jag ont i ljumskarna och skavsår på tårna . Haha inte min grej att vara ute och gå, gå och gå hela dagarna men det är i stort sett det enda jag gjort idag. Känns så i alla fall .

Efter jag ätit middag, som bestod av 2 kiwi och en apelsin (haha, var fortfarande mätt efter lunchen jag ätit två timmar innan..) så gick jag till Camilla, var egentligen meningen att vi skulle ut och gå men jag tyckte det var kallt. Är ju inte van med tre minusgrader nu haha är ju bara sol so gäller, i alla fall för mig . Men blev i alla fall till att gå till Camilla (efter att hon tjatat till att få gå och möta mig och att vara snäll mot miljön tror jag hon hade som anledning..) spela tv-spel där och sedan gå hem igen . Men Camilla är i alla fall snäll så hon sällskapade mig halva vägen hem .

Känner mig duktig nu i alla fall, motionerat heela låånga dagen :)

Hörs i morgon, ska bli så skönt att få krypa ner i sängen.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback