- Kolla inte på den

Åkte till Camilla after jobbet, eller jag gick till henne är ju inte så värst långt.. Körde lite pilates, trodde inte det skulle vara så jobbigt, ungefär som Yoga hade jag ju trott. Men det var helt olika saker egentligen, Mycket var lika, men Pilates är mer en bestämd kroppsdel man tränar åt gången . Och det kändes kan jag ju säga...

nu ska jag i alla fall ta en snabbdusch innan jag ska lägga mig och kolla på en film, justé kollade på "ett hål i mitt hjärta" igår, ett tips kolla inte på den, Den var totalt värdelös, helt konstig.. haha låg och väntade på att den skulle ta slut, orkade inte byta film, fanns ingenting jag vill se på tv:n och så kunde jag inte somna så det blev att jag kollade på hela även fast jag tröttnade efter fem minuter .

Men nu är det en dusch som gäller för min del . Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback