Krimskrams; typiskt mig !!


brukar vara duktigare att uppdatera här dagarna jag är ledig men idag blev det inte så :/ Åkte till Axa i morse och sen bar det av till Uppsala vid halv tolv (tror jag, eller tolv kanske..) var runt på lite affärer.. Köpte det jag skulle ha; schampo och balsam, men hittade inte (orkade inte leta ordentligt..) efter örhängen som jag också var i behov ut av då mina gick sönder imorse :S

Sen blev det som vanligt massa krimskrams och onödiga saker . haha Men det är sånt ma får räkna med i alla fall jag :) Och efter det har jag inte gjort mycket mer än att kolla på tv och ätit middag .

Nu ska jag gå och lägga mig, jobb imorgon och jag har huvudvärk (igen...) som bara den . Jag överlevde natten som var och får hoppas på det den här natten med; Fredagen den trettonde. Tur att man inte tror på sånt där !!

Linda

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback