Lite smått och gott :)


Beställde kläder (tröjor) till jobbet häromdagen och fick hem dom idag. Och eftersom att jag är en så trogen kund så fick jag lite grejer därifrån; smink, nagellack, senaste nr av Cosmopolitan (tror aldrig att jag ens har kollat i en Cosmopolitan..??) och så fick jag choklad från Karl Fazer, den godaste chokladen som finns och den enda chokladen jag tycker om, i alla fall den vita chokladen; fick några olika sorter .

Så det ska bli kvällens sysselsättning; Oc, Cosmopolitan och repsien av Andra avenyn (missade det igår...) Men först ska jag prova ett par jeans som jag också beställde ..

Hörs senare .




((Dem här tre fick jag bland annat...)

Kommentarer
Postat av: Ronjis

jag är på tredje säsongen på OC nu :), men man kan inte ladda hem den än :/ vilket program är du på då? :)

Postat av: R

2009-03-11 @ 21:22:41
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: R

vaa, men dom har inte laddat upp hela tredje säsongen, så måste väl antagligen köpa då. du har alla på box va? (:

2009-03-11 @ 21:25:46
URL: http://rooonjis.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback