Målade naglar och Cosmopolitan


Sitter och målar naglarna, normalt gör jag det aldrig . Men nagellacket jag fick idag är kanon. Hatar nagellack med färg. Eller det är fint precis när man fixat naglarna men sen så blir det skitfult när det börjar lossna färg och det bara bliir massa fläckar istället. Men det här var lite ljus-beige/rosa så det syns inte så mycket om det skulle börja försvinna. Och jag har inte ro att sitta med nagellacksborttagning eller något sånt så det blir bäst såhär . haha

Har suttit och läst Cosmpolitan, en av få tidningar jag tycker om.. Fattar itne varför jag aldrig har köpt den tidigare, så nu kommer det bli Cosmopolitan för alltd :) haha

Ska bara borsta tänderna och håret (+fläta det..) och sen ska jag gå och lägga mig, för att vara pigg och vaken imorgon när jag ska gå (suck!!) till jobbet .

Hörs GOD NATT!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback