Nintendo wii & nerfilade naglar .

Sitter hemma har grymt tråkigt . Vill hitta på något men vet inte vad och det kan inte vara något speciellt heller då jag jobbar i morgon och måste orka vakna upp till det :) Spelar lite wii och sitter vid datorn några minuter åt gången . haha sånn är jag !! Svårt att välja vad man ska göra, fast man egentligen inte vill göra något av det .. Gör allt samtidigt, filar naglarna gör jag också, men det har blivit som något man gör automatiskt bara man sätter sig vid datorn, så snart har jag filat ner alla mina naglar som jag har kämpat med för att få långa . haha

Måste även ringa till Camilla och ändra våra planer, får se om hon är med på mina förändringar bara . Men sen vet jag ju inte när hon slutar jobba :( hmm ...

Men nu är det wii som gäller några minuter . Hörs.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback