...och veckan har inte ens börjat .

Kollat klart på Let´s dance och ska gå och lägga mig, men "mellanlandade" här vid datorn som vanligt .

Satt även och läste schemat, och känner att det är någonting som inte riktigt stämmer nästa vecka, så det måste jag även kolla upp i morgon innan jag jobbet, eftersom att problemen ligger mest på måndagen :/

Ska se om det blir en morgonpromenad imorgon med, var ju faktiskt ganska skönt .. Har blivit som besatt av att gå ut och gå . Har lyckats lova Camilla att åka hem till henne efter jobbet i morgon, får se hur pigg man är på det efter ett 10-timmars-arbetspass . hmm ...

Men nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig och kolla på OC ...

Hörs . GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback