'Pizzasallad för hela slanten'


Dagen närmar sig sitt slut, sitter och väntar på att Sanningens ögonblock ska börja igen efter reklampausen för att jag sedan ska fortsätta kolla på OC. Får hoppa över tredje säsongen (har sett den förut..) och börja på fyran direkt efter avsnitt tre i säsong tre . Men det är endast för att jag är en såå snäll kusin och lånar ut den :)

Åkte i alla fall en stund till Ronja efter att jag hade fixat med tvätten. Åkte därifrån och tog med mig två pizzor hem (till mamma och pappa) . Var helt inställd på att jag skulle ha pizza jag också men när jag kom till pizzerian så ångrade jag mig och "bunkrade" upp med pizzasallad istället, haha . Är man nyttig så är man :P

Ändrade arbetsplaner för veckan också, skulle varit ledig Tisdag, Onsdag, Torsdag och fredag . Men blev till att jobba Tisdag eftermiddag också, fast det skadar inte. Blir så långt uppehåll om man är ledig flera dagar, och jag har ju entendens att bara ligga hemma och gnälla i alla fall när jag är ledig :) Och nu när vi inte har någon tvättmaskin så kan jag ju inte tvätta heller, som jag har en tendens att ALLTID göra då jag är ledig :P haha

Men nu börjar det, vi hörs i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du är en jätte snäll kusin :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback