Snöstorm, jag vill ha vår .


Hatar Sveriges väder (i alla fall för tillfället...) jag som inte vill ha något mer snö . Men tydligen så finns det andra planer inom det området eftersom att det vägrar sluta snöa . Och så blåser det också, en så kallad snöstorm . HATAR snö !!!

Ska inte göra ett skit idag i alla fall, skulle till tandläkaren men dem ringde därifrån imorse och avbokade då min tandläkare var sjuk :/ Och jag som kämpade halva gårdagen med att byta dag på jobbet så istället för att jobba idag så ska jag jobba lördag vilket inte uppskattas från min sida :/ haha

Så får väl roa mig med Oc idag igen . haha fan vad tråkigt liv jag har ... Måste göra något åt det snart :P

Hörs senare

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback