Vad är felet??


Känner mig inte alls pigg (mår dåligt), vet inte om det är att jag är hungrig, trött eller för att jag börjar bli sjuk; får hoppas på alternativ två (om man får välja!!).. Ledig halva veckan nu, så är jag sjuk så borde jag hinna bli frisk innan jag ska jobba i alla fall . Och det är bra eftersom att jag behöver alla pengar jag kan få just nu . Har väl handlat lite för mycket som vanligt !! Måste börja hålla koll mer på ekonomin nu snart tror jag :)

Blev i alla fall ledig i morgon också (börjar jobba på Lördag, igen..) men istället så ska jag hinna med att göra hundra andra saker. fast det är vad mamma tycker, men lite kanske jag ska ställa upp för en gång skull :P haha

Men i morgon ska jag försöka vakna tidigt !! Känner att jag inte ska sova bort mina lediga dagar för en gång skull, brukar inte göra det men men det är bra att ha mål !!

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback