Våffelsmet och en trasig tvättmaskin


tvättmaskinen är trasig och jag behöver tvätta, men går inte att göra så mycket åt saken. Kläderna blir alldeles genomblöta när maskinen har tvättat "färdigt" eftersom att centrifugen inte slår igång och så läcker den vatten och det är massa problem . Men än så länge är det inte kris i alla fall och tur är väl det .

Försöker även få tag på Sofie för att fråga om vi kan byta arbetsdagar men det var ju lättare sagt än gjort :/ men får hoppas på att hon ser mitt meddelande innan imorgon . år väl fråga Camilla om hjälp om det blir kris :)

Nu ska jag göra våffelsmet för första gången i hela mitt liv får se hur det går ...

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback