Våren är här; tror det är på riktigt..

Hemma igen, har umgåts med Axa hela kvällen; alltid lika skoj :) Har kämpat med hennes hår i samanlagt ungefär två timmar, fan hur det såg ut (förlåt Axa, men det är sanningen..) Hon har satt i löshår, för en månad sen ungefär och nu är det inget bra längre, hade lim i hela håret och börjat fått hur mycket tovor som helst, tycker synd om henne :P Men då kom jag, 'räddaren i nöden', satt i alla slingor hon tappat, plus dom som hon inte hade satt i från början, sen fixade jag så bra det gick att fixa toverna. Så får hoppas på att det blir bättre nu än det var innan i alla fall, eller sämre kan det ju inte bli skulle jag ju tro .
 
Väldigt bra dag har det varit, helt underbar. Har gjort bara det jag själv velat göra (men har även varit snäll och hjälpt mamma och pappa lite, är ju tvungen att ställa upp ibland..)...


Men nu ska jag kolla på OC :)


((Ser ut som att jag ska strypa Axa, men hon lever fortfarande :P))

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback