Vem ska jag prioritera (?)

Satt mig vid datorn för en timme sedan och skulle bara kolla bloggarna som jag följer innan jag skulle skriva här, men insåg inte förän nu att det har blivit ganska många, nästan 30 stycken tror jag att det var, och det tar ju sin lilla stund att kolla allihopa.. Men får väl börja prioritera snart . haha

Gick till Camilla efter jobbet, kollade på Rallybrudar ganska rolig film, men som vanligt speciellt med svenska filmer så tror man att dom ska vara mycket bättre. Man blir besviken även fast filmen var bra, bara för att man trodde den skulle vara ännu bättre .

Imorgon är jag ledig, och har några saker som jag måste göra - Banken, ut och gå med Camilla, Ringa Mandy, Tvätta en maskin (som vanligt...) händer nog lite mer än så får man hoppas, annars kommer dagen bli värdelös . Haha

Men nu ska jag gå och lägga mi i alla fall, har ont i ryggen, hoppas det gått över i morgon ..

GOD NATT ALLA!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback