Vinter - Vår - Snöstorm - Bestäm dig!!

Ska gå och lägga mig alldeles strax, ska bara läsa klart chatten på tv4.se som är nu efter Spårlöst ..

Hunnit med mycket idag, och nu tre dagar framöver så är det bara jobb, jobb och jobb som står på schemat.. Får se hur pigg man är sen . Känns ju lockande också att jag inte har någon bil dom här tre dagarna som jag ska jobba och det ska bli kallar och kallare för varenda dag som går. Plus att det snöar och blåser som bara den - SNÖSTORM!! verkligen mitt favoritväder :S Jag ska gå två kilometer varenda morgon i snöstorm för att komma till jobbet, inte så värst uppiggande . Men får göra det bästa av situationen, tjata på pappa, kan fungera ibland - HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!

Allt från mig idag, hörs i morgon (om jag överlever stormen).. GOD NATT

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback