- Att göra eller inte göra, det är frågan!!

Sitter inne på Ellos.se och ska beställa tröjor att ha på jobbet. Men smart som jag va så kollade jag rabatter och grejer och minskade slutsumman från 538 kronor till 139 kronor, skitbra tyckte jag och skulle skicka iväg beställningen men.... lägsta summa att handla för var visst 200 kronor. Så nu måste jag antingen hitta något annat som jag kan beställa till mig själv (privat..) eller ta bort rabatten. Känns ju dumt att ta bort rabatten men samtidigt  så vet jag inte om jag har råd, tur att man har konto där, och det fick ju avgöra hur det blev med den saken :P

Pratat med Katrin nu och det blir en tripp till Uppsala i morgon med henne. Trevligt, länge sen vi träffades och umgicks bara vi två. Var väl sisådär fem år sen eller nått . haha Eller kanske inte, men jag kommer inte ihåg i alla fall .

Ledig hela helgen, mycket att göra .. Och allt ska göras !!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Gabbe

HAHA xD hon ser inte ut som en hippie! xD I kort hår ser hon ju ut som en pojke :P Hihi


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback