- Beroendeframkallande

Har blivit som ett beroende eller en tradition kanske, eller jag vet inte vad man ska kalla det (?). Att åka till Camilla och titta på en film, var och varannan dag. Hon lånar filmer av mig som jag åker till henne för att titta på, men alltid trevligt med sällskap.

Jobbat hela dagen innan, sjukt mycket folk och därmed väldigt mycket att göra. Det är bra, för helt plötsligt när jag tittade på klockan så var den halv fem, fast det kändes som att jag bara hade varit där i två timmar (hade varit där i fem och en halv timme..)..

Marknaden en snabbis innan, var i behov av lite nya roliga strumpor och sånna vet jag att man hittar på marknaden. SÅ det blev nio par strumpor till mig och tre till mamma, var 12 för 100 kronor. Sen Blev det en påse brända mandlar.

Sängen kallar!!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback