- Blodsmak i munnen

Usch hatar att få blodsmak i munnen. Borstade tänderna, en aning för hårt och så började det blöda. Usch och det slutar ju aldrig heller..

Blev i alla fall inget 'urtagande' av löshåret, Axa fixade alla tovor istället så nu är det fint igen, får se hur länge det håller sig den här gången bara.. Blev ju totalt lurad när jag köpte det här håret på Tradera. Det stod att det var äkta men det kan det fan inte vara..

Blev till att jobba imorgon i alla fall, men är inte så farligt blev en halvdag bara och det är skönt att kunna gå hem vid fyra och veta att inte dagen är slut än plus att jag är ledig heeela lördagen också - kanon!! Sen är det jobb igen som gäller, nästa vecka är jag ledig tisdag och onsdag annars är det bara att ligga . Alltid kul med pengar, får se vad som ska inhandlas nästa gång :) har ju mina planer och funderingar kring detta. Men måste ju även spara till i höst då det blir en vecka i solen. Inte för att jag är så förtjust i just solen men kan ju vara roligt att se något annat än Tierp också :P

nu ska jag i alla fall gå och lägga mig ..

LindaAnnaEriksson


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Skojjigt med pengar juh :) Jag får 10 000:- nästa vecka :) Förskott på mina försäkringspengar på mina skador sen krocken.. Då kan vi shoppa Linda ;):D


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback