- Det är över nu...

Nu är min lediga helg plus lediga måndag slut, imorgon börjas det jobba igen. Ska bli ganska skönt. Men jag lovar så mycket som jag klagat på vädret så kommer det bli 20 grader varmt och skinande sol imorgon. Ingenting förvånar mig längre, inte gällande väder i alla fall..

Åkte till camilla vid åtta för en promenad, gick hem till mig fixa schema för Juni och gick tillbaka och inte förän nu är jag hemma. Kallt ute och jag och camilla tyckte det blev så sent så vi tog en genväg över alla åkrarna.. Bättre än ingenting i alla fall..

men nu är det big brother som ligger överst på min lista, och att somna i tid. Har ju sovit bort halva dagarna nu när jag varit ledig, fast det är jag värd.

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback