- ESC

Lördag - trött - eurovision song Contest, känns som en bra blandning. Jobbat hela dagen, första gången jag jobbade till klockan nio, och det känns verkligen att man var där en timme längre än vad man brukar. Plus att jag kom hem ganska sent igår och inte kunde somna efter Big brother, så låg vaken till tre eller nått och räkna får och sekunder och kollade på klockan trettio gånger i minuten. Men det hjälpte inte som första timmarna men till slut så somnade jag i alla fall..

Fanns inte många bra låtar med på ESC i år, tycker ju inte ens om Sveriges låt. Men det är väl ett måste att kolla i alla fall och hoppas på att det går bra för Malena i alla fall. Men Norges låt är bra mycket bättre i så fall, så jag hejjar på Norge i smyg. haha.

Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och fortsätta kolla på tv. och vänta på röstningen ska börja, så det blir lite spänning .

LindaAnnaEriksson

Det är omöjligt att njuta helt av
sysslolösheten om man inte har mycket att göra.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback