- Fullspäckat schema

God morgon ! Hann inte med att uppdatera här, då det blev en "spontanresa" till Rättvik för en dag på marknaden med Camilla, Angelica, Thomas och Dan.. Hur mysigt som helst, jättevarmt väder hela dagen. Fick äve lite färg, i alla fall på axlarna .. En bra början. Kom inte hem förän vid 23.00 ungefär igår kväll och då somnade jag nog nästan innan jag kom fram till sängen - därav dålig uppdatering, tog ju inte med mig datorn heller dum som jag var ..

Ska lägga in lite bilder från Rättvik och från i Torsdags när jag var hemma hos Axa och Tobbe men det får bli senare. För nu ska jag göra mig iordning för att åka med Syrran och Gabbe till Valbo köpcentrum och försöka hitta en bade-badenstol eller något liknande.. Får se vad det blir.

Men nu ska jag börja göra mig färdig.

Hörs senare.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback