- Glömt bort att andas

hemma efter schemaläggning, blev nog ganska bra tror jag. Kändes som att jag skulle jobba hela tiden men nu när jag kollade efteråt så blev det inte så mycket i alla fall. Men man ska väl vara nöjd att man har någon inkomst överhuvudtaget inte alla som har det i sånna här tider...

Blev senare än väntat, men det är som vanligt blir så mycket prat om gamla tider, "nutiden", jobb och allt mellan himmel och jord. Men är alltid trevligt. Camilla blir så arg när hon pratar om endel saker så att hon glömer bort att andas, man måste påminna henne. Ganska roligt att titta och lyssna på !! Haha, fast enligt henne så var jag ungefär likadan, och jag måste nog hålla med till en viss del i alla fall..

Nu är det big brother som gäller ..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback